2010-11-30

ETXE SORGINDUA


Ezin nuen sinetsi ikusten ari nintzena. Etxe hartako lehio batetik makina bat liburu irten ari ziren, Sorginkeria ote? Beste trikimailu bat liburu gehiago saltzeko? Etxeko jabea burutik eginda zegoela?... Jakinminaren jakinminez, hurbildu nintzen. Etxe hartara hurbildu nintzenean atea jo nuen eta ez zuen inork irekitzen. Etxe ura bukatu gabe zegoela ematen zuen. Buruan, ez zutela bukatu esaten nuen eta orduan joan egin nintzen. Urrengo egunean, gustatu zitzaidanez, gune hura, berriro paseatzera joan nintzen. Etxe aurretik pasa eta berdin-berdin zegoen. Bukatu gabe, liburu horien lehiotik behera...
Atea jo nuen eta ez zidan inork irekitzen. Bitxia iruditu zitzaidan eta etxera sartu nintzen. Etxea buruz gora zegoen. Liburu autxi hasko zeuden, batezere. Gainontzeko gauzak, kandelak ziren, altzari gutxi batzuk ere bazeuden... Goiko pixura igo ettasorginkeria batenz liburu zaharrak eta autxiak lehiotik bera zihoazen. Igartzen zen etxeko jabeari liburuak gustatzen zitzaizkiola, pila bat zeuden eta. Alde guztietara begiratu nuen! Sorginak sorginkeria bat egin zuen, liburu guztiak lehiotik bera joatko. Arrazoia; berari liburuak ez zaizkiola gustatzen eta etxe hori, Abandonatua zegoenez, okupatu zuen eta garbiketa bat egin zuen bere magia erabiliz. Lagunak egin ginenez, noizean behin bisitatzera eta kafea hartzera joaten nintzen.


2 comentarios:

  1. Egun batean joango zarela,esanazu eta zurekin joango naiz, ea libururen bat "bizia" gelditu den eta jabeak uzten didan.

    ResponderEliminar