2011-03-21

MUTIL MIRESGARRIA

Ahots batek galdetu zuen: - Hura al da? Eta beste batek erantzuk: -Bai uste dut baietz. Ni lotan nengoen eta uste nuen hori amets bat zela esnatu harte. Esnatu nintzenean, estralurtar batzuk bahitu ninduten. Ni espaziontzi batean nengoen sokez lotuta. Oso ikaratuta nengoen estralurtarrak nire ondoan zeudelako laser pistola batzuekin. Azkenean, planeta ezezagun batera eraman ninduten.Oso itxusia zen. Denak borrokan zeuden, denda denak puskatuak, dena buruzbera... Edifizio antzeko batera eraman ninduten, nere etxera deitu eta auxe esan zuten: Zuen haurra daukagu. Berriro ikusi nahi baduzue, gu planeta horretara bizitzera joatea utzi behar diguzue. Nik galdetu nien zergatik etorri nahi zuten gure mundura eta erantzun ninduten mundu hori oso itsusia eta desatxegina zela eta gure mundua berriz oso polita eta atsegina. Azkenean dena konpondu nuen. Nola? Ba berahien mundua apaintzen eta dena kompontzen.

1 comentario:

  1. Zuk dena konpontzen duzu Olatz. Baina ez joan estralurtarrekin bizitzera mesedez, nire ondoan behar zaitut eta.
    Aita.

    ResponderEliminar